کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1061-CNF آسیب شناسی آموزش به روش سنتی و شناسایی دلایل عدم استفاده از الگوهای نوین تدریس در کلاس های چندپایه از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی چندپایه شهرستان کرمانشاه سجاد صادقی مهر، حسین منوچهری، فاطمه خلفیان معرفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
2 1126-CNF آموزش آنلاین کلاس های چندپایه روستایی در متن بیماری کووید 19: پیشنهاد یک رویکرد فراگیر فرخ فیضی، رضا یارویسی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1062-CNF (R1) ارزیابی کیفیت صلاحیتهای حرفه ای معلمان چند پایه به روش آمیخته: مطالعه موردی(معلمان چندپایه استان کردستان) رشید احمدرش، شوبو عبدالملکی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1023-CNF از معلم چندپیشه تا معلم چندپایه: نگاهی بر طرح ها و مصوبات شورای عالی آموزش و پروش در خصوص آموزش روستائیان رحیم روح بخش اله آباد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
5 1112-CNF (R1) الگو های تدریس موثر برای آموزش محتوا در کلاس های چندپایه فائزه جعفری، سیده مریم موسوی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1089-CNF (R1) بررسی اﻟﮕﻮﻫﺎی موثر ﺗﺪرﻳﺲ ﻣﺆﺛﺮ در آﻣﻮزش ﭼﻨﺪ ﭘﺎﻳﻪ پوریا رحیمی، ارسلان زندی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1082-CNF (R1) بررسی انواع روش ها و فنون تدریس مناسب برای کلاس های درس چندپایه ژینا شریفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
8 1125-CNF بررسی تطبیقی آموزش چندپایه دورة ابتدایی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (با تاکید بر تربیت معلم چندپایه) ایمان قدرتی، زهرا محمدپور پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
9 1088-CNF بررسی ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﮕﺮش در روﻳﻜﺮد ﻫﺎ، روش ﻫﺎ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﻰ ﻣﺪارس ﭼﻨﺪ ﭘﺎﻳﻪ پوریا رحیمی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
10 1070-CNF (R1) بررسی رابطه بین درگیری شناختی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌آموزان چندپایه مهدی شمالی احمدآبادی، نجمه جانب‌الهی فیروزآبادی، طاهره فلاح، عزت پورامینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1071-CNF (R1) بررسی رابطه بین هوش‌هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان چندپایه مهدی شمالی احمدآبادی، عزت پورامینی، نجمه جانب‌الهی فیروزآبادی، طاهره فلاح پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1069-CNF بررسی رابطه بین هوش‌ هیجانی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان چندپایه مهدی شمالی احمدآبادی، طاهره فلاح، عزت پورامینی، نجمه جانب‌الهی فیروزآبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
13 1019-CNF (R1) بررسی روش تدریس های موثر در کلاس های چند پایه سحر سهرابی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1016-CNF (R1) بررسی مشکلات آموزشی و غیر آموزشی در مدیریت کلاس‌های چندپایه ابتدایی (چالش ها و راهکارها) ماجد سواری، مسعود ایری، مرضیه روشن پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1018-CNF بررسی مشکلات و چالش‌های کلاس‌های چند پایه در مدارس کویستان کشاورزی، سوما خواهش پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
16 1102-CNF (R1) بررسی موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه به منظور ارائه راهکارهایی جهت اصلاح آن ها در نظام آموزش و پرورش ایران میلاد مرادی بهپور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
17 1090-CNF بررسی نقش راهکارهای تدریس موثر بر آموزش کلاس های چند پایه رضا مریدی، رضا ملکی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
18 1110-CNF (R1) بررسی و تحلیل چالش ها و فرصت های آموزش با بهره گیری از روشهای تدریس موثر در کلاسهای چند پایه در مدارس عشایری استان خوزستان فاطمه بهراهیمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
19 1141-CNF (R1) به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش کلاس‌های چندپایه علی امیری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1024-CNF پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها امیر مرادی، محسن کردلو، یونس امیراحمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
21 1074-CNF (R1) تاثیرمحیط های یادگیری مختلف بررشد و خلاقیت دانش آموزان در کلاس های چندپایه (شهرستان بیجاراستان کردستان) راضیه خالدیان، جلال غریبی، زهره جمشیدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1044-CNF (R1) تبیین مشکلات نظام آموزش‌وپرورش در مواجهه با شیوع ویروس کرونا؛ با تأکید بر کلاس‌های چندپایه پروین صمدی، سحر قریب طزره پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1093-CNF تحلیل گفتمان پست مدرن رویکردی نوین به ضرورت تغییر و اصلاح شیوه تدریس در کلاس های چندپایه سمانه موحدی فر، سیدبرزو جمالیان زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
24 1119-CNF (R1) چالش های طرح ارزشیابی توصیفی - کیفی در راستای تحقق اهداف برنامه درسی در کلاس های چند پایه استان کرمانشاه طه کریمی، مسعود صیدی، میلاد کرمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
25 1075-CNF (R1) چرا به کلاس های چند پایه نیازمندیم؟ بلال مرادویسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
26 1140-CNF (R1) چرایی عدم اجرای طرح یاریگران زندگی در کلاس های چند پایه صغری رحیم زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
27 1021-CNF (R1) چگونگی انتخاب و سازماندهی محتوای کلاس های چند پایه (مقاله ی مروری) فاطمه کریمی، محمد عظیمی، ندا نعیمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
28 1139-CNF (R1) چگونگی مدیریت کلاس درس چندپایه مجتبی چراغی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
29 1128-CNF خلاقیت معلم و تأثیر آن بر یادگیری دانش‌آموزانِ کلاس‌هایِ چند پایه سید خبات نی‌نوا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
30 1079-CNF (R1) راهبردهای تدریس فعال در کلاس‌های چندپایه زهرا اکاتی، فائزه شکوری پذیرفته شده مشروط
31 1030-CNF راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه محسن کردلو، امیر مرادی، یونس امیراحمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
32 1025-CNF (R1) راهبردهای تدریس موثر در آموزش کلاس های چند پایه فاطمه صفرپورمرکیه، طاهر صفرپورمرکیه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
33 1134-CNF روش ها و الگوهای نوین تدریس علوم تجربی در کلاسهای چند پایه رحمن عابدینی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
34 1040-CNF روش های تدریس علوم تجربی الهه ایروانی، سیده فاطمه پارسا بهمن یاری، محمد دولت دوست پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
35 1138-CNF (R1) رویکردهای مدیریت مؤثر یادگیری در کلاس های چندپایه آزاده طیب پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
36 1014-CNF (R1) شایستگی‌های معلمان کلاس‌های چند پایه‌ی مدارس عشایری یعقوب رحیمی پردنجانی، مریم شفیعی سروستانی، سودابه رحیمی پردنجانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
37 1072-CNF (R1) شیوه مدیریت، مزایا و محدودیت های کلاسهای چند پایه در آموزش و پرورش ایران هادی برمال، سیدبرزو جمالیان زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
38 1096-CNF کج فهمی های رایج در آموزش کلاس های چندپایه جلال غریبی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
39 1097-CNF (R1) کلاس‌های چند پایه ، چالش ها و فرصت ها سیدحجت سیدصدیق، لعیا صالحی الوان، مرضیه اسدپور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1045-CNF مقایسه دیدگاه اجراکنندگان ارزشیابی توصیفی در کلاس‌های تک‌پایه و چندپایه‌ (مورد مطالعه: شهرستان سنندج ) سارا نقدی، جلال غریبی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
41 1143-CNF مهارت های مشاوره ای مورد نیاز معلمان کلاسهای چند پایه مهناز کبودی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
42 1127-CNF (R1) نقش شیوه‌های فرزندپروری ادراک شده مادر و اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان چندپایه فاطمه آقایی میبدی، فاطمه هاشمیان، مهوش جوادی نژاد اردکانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
43 1106-CNF نقش یادگیری سیار در ایجاد اشتیاق به تحصیل در کلاس های چند پایه فائزه حکم آبادی، مرضیه تولایی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
44 1115-CNF یادگیری معکوس و آموزش در کلاسهای چند پایه؛ پتانسیل مغفول پروین صمدی، مریم ابراهیم پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی