1 |
1061-CNF |
آسیب شناسی آموزش به روش سنتی و شناسایی دلایل عدم استفاده از الگوهای نوین تدریس در کلاس های چندپایه از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی چندپایه شهرستان کرمانشاه |
سجاد صادقی مهر، حسین منوچهری، فاطمه خلفیان معرفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
2 |
1126-CNF |
آموزش آنلاین کلاس های چندپایه روستایی در متن بیماری کووید 19: پیشنهاد یک رویکرد فراگیر |
فرخ فیضی، رضا یارویسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1062-CNF (R1) |
ارزیابی کیفیت صلاحیتهای حرفه ای معلمان چند پایه به روش آمیخته: مطالعه موردی(معلمان چندپایه استان کردستان) |
رشید احمدرش، شوبو عبدالملکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1023-CNF |
از معلم چندپیشه تا معلم چندپایه: نگاهی بر طرح ها و مصوبات شورای عالی آموزش و پروش در خصوص آموزش روستائیان |
رحیم روح بخش اله آباد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
5 |
1112-CNF (R1) |
الگو های تدریس موثر برای آموزش محتوا در کلاس های چندپایه |
فائزه جعفری، سیده مریم موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1089-CNF (R1) |
بررسی اﻟﮕﻮﻫﺎی موثر ﺗﺪرﻳﺲ ﻣﺆﺛﺮ در آﻣﻮزش ﭼﻨﺪ ﭘﺎﻳﻪ |
پوریا رحیمی، ارسلان زندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1082-CNF (R1) |
بررسی انواع روش ها و فنون تدریس مناسب برای کلاس های درس چندپایه |
ژینا شریفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1125-CNF |
بررسی تطبیقی آموزش چندپایه دورة ابتدایی در کشورهای جمهوری اسلامی ایران و کانادا (با تاکید بر تربیت معلم چندپایه) |
ایمان قدرتی، زهرا محمدپور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
9 |
1088-CNF |
بررسی ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﮕﺮش در روﻳﻜﺮد ﻫﺎ، روش ﻫﺎ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﻰ ﻣﺪارس ﭼﻨﺪ ﭘﺎﻳﻪ |
پوریا رحیمی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
10 |
1070-CNF (R1) |
بررسی رابطه بین درگیری شناختی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان چندپایه |
مهدی شمالی احمدآبادی، نجمه جانبالهی فیروزآبادی، طاهره فلاح، عزت پورامینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1071-CNF (R1) |
بررسی رابطه بین هوشهیجانی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان چندپایه |
مهدی شمالی احمدآبادی، عزت پورامینی، نجمه جانبالهی فیروزآبادی، طاهره فلاح |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1069-CNF |
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان چندپایه |
مهدی شمالی احمدآبادی، طاهره فلاح، عزت پورامینی، نجمه جانبالهی فیروزآبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
13 |
1019-CNF (R1) |
بررسی روش تدریس های موثر در کلاس های چند پایه |
سحر سهرابی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1016-CNF (R1) |
بررسی مشکلات آموزشی و غیر آموزشی در مدیریت کلاسهای چندپایه ابتدایی (چالش ها و راهکارها) |
ماجد سواری، مسعود ایری، مرضیه روشن |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1018-CNF |
بررسی مشکلات و چالشهای کلاسهای چند پایه در مدارس |
کویستان کشاورزی، سوما خواهش |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
16 |
1102-CNF (R1) |
بررسی موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه به منظور ارائه راهکارهایی جهت اصلاح آن ها در نظام آموزش و پرورش ایران |
میلاد مرادی بهپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1090-CNF |
بررسی نقش راهکارهای تدریس موثر بر آموزش کلاس های چند پایه |
رضا مریدی، رضا ملکی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
18 |
1110-CNF (R1) |
بررسی و تحلیل چالش ها و فرصت های آموزش با بهره گیری از روشهای تدریس موثر در کلاسهای چند پایه در مدارس عشایری استان خوزستان |
فاطمه بهراهیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1141-CNF (R1) |
به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش کلاسهای چندپایه |
علی امیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1024-CNF |
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها |
امیر مرادی، محسن کردلو، یونس امیراحمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1074-CNF (R1) |
تاثیرمحیط های یادگیری مختلف بررشد و خلاقیت دانش آموزان در کلاس های چندپایه (شهرستان بیجاراستان کردستان) |
راضیه خالدیان، جلال غریبی، زهره جمشیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1044-CNF (R1) |
تبیین مشکلات نظام آموزشوپرورش در مواجهه با شیوع ویروس کرونا؛ با تأکید بر کلاسهای چندپایه |
پروین صمدی، سحر قریب طزره |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1093-CNF |
تحلیل گفتمان پست مدرن رویکردی نوین به ضرورت تغییر و اصلاح شیوه تدریس در کلاس های چندپایه |
سمانه موحدی فر، سیدبرزو جمالیان زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1119-CNF (R1) |
چالش های طرح ارزشیابی توصیفی - کیفی در راستای تحقق اهداف برنامه درسی در کلاس های چند پایه استان کرمانشاه |
طه کریمی، مسعود صیدی، میلاد کرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1075-CNF (R1) |
چرا به کلاس های چند پایه نیازمندیم؟ |
بلال مرادویسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1140-CNF (R1) |
چرایی عدم اجرای طرح یاریگران زندگی در کلاس های چند پایه |
صغری رحیم زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
27 |
1021-CNF (R1) |
چگونگی انتخاب و سازماندهی محتوای کلاس های چند پایه (مقاله ی مروری) |
فاطمه کریمی، محمد عظیمی، ندا نعیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1139-CNF (R1) |
چگونگی مدیریت کلاس درس چندپایه |
مجتبی چراغی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1128-CNF |
خلاقیت معلم و تأثیر آن بر یادگیری دانشآموزانِ کلاسهایِ چند پایه |
سید خبات نینوا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
30 |
1079-CNF (R1) |
راهبردهای تدریس فعال در کلاسهای چندپایه |
زهرا اکاتی، فائزه شکوری |
پذیرفته شده مشروط |
31 |
1030-CNF |
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه |
محسن کردلو، امیر مرادی، یونس امیراحمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1025-CNF (R1) |
راهبردهای تدریس موثر در آموزش کلاس های چند پایه |
فاطمه صفرپورمرکیه، طاهر صفرپورمرکیه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1134-CNF |
روش ها و الگوهای نوین تدریس علوم تجربی در کلاسهای چند پایه |
رحمن عابدینی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
34 |
1040-CNF |
روش های تدریس علوم تجربی |
الهه ایروانی، سیده فاطمه پارسا بهمن یاری، محمد دولت دوست |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
35 |
1138-CNF (R1) |
رویکردهای مدیریت مؤثر یادگیری در کلاس های چندپایه |
آزاده طیب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1014-CNF (R1) |
شایستگیهای معلمان کلاسهای چند پایهی مدارس عشایری |
یعقوب رحیمی پردنجانی، مریم شفیعی سروستانی، سودابه رحیمی پردنجانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
37 |
1072-CNF (R1) |
شیوه مدیریت، مزایا و محدودیت های کلاسهای چند پایه در آموزش و پرورش ایران |
هادی برمال، سیدبرزو جمالیان زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1096-CNF |
کج فهمی های رایج در آموزش کلاس های چندپایه |
جلال غریبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
39 |
1097-CNF (R1) |
کلاسهای چند پایه ، چالش ها و فرصت ها |
سیدحجت سیدصدیق، لعیا صالحی الوان، مرضیه اسدپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1045-CNF |
مقایسه دیدگاه اجراکنندگان ارزشیابی توصیفی در کلاسهای تکپایه و چندپایه (مورد مطالعه: شهرستان سنندج ) |
سارا نقدی، جلال غریبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1143-CNF |
مهارت های مشاوره ای مورد نیاز معلمان کلاسهای چند پایه |
مهناز کبودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
42 |
1127-CNF (R1) |
نقش شیوههای فرزندپروری ادراک شده مادر و اضطراب اجتماعی دانشآموزان چندپایه |
فاطمه آقایی میبدی، فاطمه هاشمیان، مهوش جوادی نژاد اردکانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1106-CNF |
نقش یادگیری سیار در ایجاد اشتیاق به تحصیل در کلاس های چند پایه |
فائزه حکم آبادی، مرضیه تولایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
44 |
1115-CNF |
یادگیری معکوس و آموزش در کلاسهای چند پایه؛ پتانسیل مغفول |
پروین صمدی، مریم ابراهیم پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |